Senioreiden 25 v juhlakuvat

Yhdistyksen kuvia löytyy valikosta!

Vietimme 25v juhlaa 10.1.2023 lämpimissä tunnelmissa. Leila sanoi tervehdyspuheessa, että oli 5 viisasta miesta kokoontuneet yhteen 1997 ja päättäneet perustaa Tikkakosken kansalliset seniorit yhdistyksen,   samanhenkisten sseniori ikäisten henkilöiden kanssa, ja kutsua  ja etsiä jäseniä toimintaan, kyllä onnistuivat, koska nyt vietämme 25v juhlaa. Juhlassa palkitsimme  Riku Tenhusen pronssisella ansiomerkillä, Timo Sorjosen ja Ilpo Hyvösen hopeisella ansiomerkillä, Raili Rissasen ja Eila Tammiston kultaisilla aniomerkeillä, Eila on yhdistyksen ensimmäinen naisjäsen, vuosia hoitanut yhdistyksen taloutta ja liikutavastaavana toiminut. Ilpo Hytöselle  toimitin 11.1.23 hopeisen merkin kotiin.  Juhlapuheen piti K-S Senioripiirin pj. Sirpa Teräväinen, JKL kaupungin ja Vanhusneuvoston tervehdyksen toi  Markku Tuortamo, muita tervehtijöitä olivat Seppo Mäkiranta JKl Seniorit ja Ulla Halttunen Muuramen Seniorit.

Musiikkia meille soitti Kaffehaus-kvartetti.

Juhlakahvit tilasimme Herkkulaunataista.

nämä kuvat otti Jiri Halttunen teksi Leila Saikkonen

Iltaapäivä Ilmavoimamuseolla

Eira Bjorlund ihmettelee mittareita