Puheenjohtajan palsta

Leila Saikkonen

• Tikkakosken kansalliset seniorit ry:n puheenjohtaja

• Keski-Suomen kansallisen senioripiirin hallituksen jäsen 1.1.2022 alkaen

13.8.2022
Satoisaa elokuuta hyvät Seniorit, luonto antaa meille värikästä ja maukasta satoaan jo marjojen sekä sienten muodossa, itse kunkin pihat kukkii värikkätiä kukkia, pian alkaa sitten omppojen aika.
Tästä ilosta Tikkakosken kansalliset senioreiden hallitus on kokoontunut ja päättänyt alkavan syksyn toiminnan, Tikkakosken Tohinoille osallistutaan 20.8.22 yläkoulun pihassa, jaetaan patinalehteä sekä omaa "uunista" tullutta esitettä ja kuukausi tapaamiset  tuttuun tapaan on kuukauden toinen tiistai Lounas-kahvila Stinassa.
Yhdistyksemme on peräti 25 vuotias, jota kannattaa juhlia, siitä myöhemmin.

Leila

10.9.2022

Nii pyörähti syyskuu kauniina ja raikkaana, jos aamu onkin sumuinen, niin tovin päästä onkin jo selkeä sää, ihan ruskaa ei Tikkakoskella vielä näy, mutta sekin sieltä tulee, kuten meidän ensimmäinen kuukausi tapaaminen 13.9.22 klo 14 Lounas-kahvila Stiinassa, ladataan ja opetellaan Seniori aplikaation  käyttöä Ulla Halttunen tulee sen meille opettamaan. Nähdään tiistaina. t Leila

24.10.2022  Näin kauniina ja kuulaana  lokakuisena päivänä ajatteli kirjoittaa sinulle, tätä ajakulua  pitää ihmetellä, nyt lokakuu loppu häämöttää, tuntuu kuin aina olisi perjantai, mihin tällä ajalla on hoppu, meillä senioreilla kun ei sitä ole, meidän hoput ja kiireet ovat onneksi  taakse jäänyttä elämää. Viime viikolla koin henkilökohtaisen ihmeen, isäntä ja jälkikasvu olivat lähdössä metsään sieniä keräämään, ja oho, huomasin minäkin pipopäässä ja toppahousuissa ym asianmukaisessa  varustuksessa seisovani metsän reunalla ämpäri kädessä, kuuliaisesti kuuntelin ohjeita kuten  5 lasta jotka olivat  mukana, parin tunnin jälkeen  olin ylpeä suppis-saalistani, niitä onkin mukava kerätä huomasin. Edellisestä metsäreissustani onkin sitten 30 vuotta. Toivottavasti  sinäkin ilahdut jostain kauanaikaa sitten tekemästäsi  asiasta. Uuttakin  on tulossa  8.11.22 klo 14 tapaamisessamme on aiheena Seniori liikenteessä ja syyskokous.  Terveisin Leila pj.